Mittwoch, 8. April 2009

aku yg hilang.....


hurmm. lagi bape minit jer lagi aku kejutkan kengkawan aku nak pgi lapangan terbang bremen. nak pergi barcelona. ngan rom. alangkah bagusnye kalau cuti lame.. bahagie jer.. tadi pagi aku belajar cam byase... tak sangke aku jadi rajin wat essay.. akunye utang kat anji terngiang ngiang kat tlinge itam aku nie.. so aku kne wat teh best tok dye.. pagi tadi kami wat recherche pasal ostern... hari kebangkitan semula nabi isa.. kate org beragame kristian. pastu kami pn sesame pgi ke stadt göttingen. arini keaddan tegang macam sesuatu yg tegang sampai nak patah rasenye.. aduhh :p tapi entahle.. aku pun no komen.. haram allah lehla tolong später.. so aku pgila ngan beskal kesayangan aku ngan beg jack wolfskin kebanggean aku.. serba oren.. tapi sleck jaket jer.. dah sempit cam haram.. dah ketat sangat.. aku pun tak perasan.. it should be aku tukarla.. tetibe jer aku leh wat lepas tgn ngan beskal oren kesayangan aku.. tetibe plak tayarnye tetibe kempis.. abisla aku dah syg beskal tu.. sakit perot aku gelak kali nie.. asik wat side up jer..

hurmm.. busanle menunggu mase.. aku pun takde idea nyak watper... satu jer harapan aku.. aku nak gi france pi tgk kapal terbang.. mati pon AAKU gi gak.. kalo sensorg pun takpela... tapi yg penting aku nak tgk gak.. aku nie eras kpale sebenonye... kenkdg asik nak menang jer... aku pun tak tau nape kan.. korg tau? akusedih giler bapak aku tak kasi bli motor.. sje wat alasan.. dye soh aku bli citroen buruk... mati aku tak nak.. kete lajula apela.. aku tetap tak suke.. minat aku pade motorgak... bukan nka bawak awek ke ape ker... tapi aku suke kenderann beroda 2 dgan kelajuanye.. entahle.. mak abah dah tak kasii.. abg aku pun kne hasut ngan diorg.. tade sape nak support akukan.. takpela.. katekanla tak dapat restu beli mototrr nanti aku tak belilah.. takpela.. aku naik bas buruk balik sabak bernam lagi.. ape salahnye jadi org miskin balik.. kenkadng bile aku terlalu berade diatas aku lupe yg dibawah.. kalo tak kesampaian hajt aku takpela.. aku naik kenderaan awamla.. simpan wit dalam asb.. cukup bulan cukup tahun gi jalan ker.. gi sambung study ker.. takpun dah gatal sgt kawin.. tapi insyaallah tak kot.. sabole dlu kot.. aku nie bukan terdesak sgt.. lekkk.. kate ku.. bunge bukan sekuntum.. kumbang bukan seekorr..


sape ikan dalam citer aku yg lame tur??? aku pun tak tau.. tapi biala,. baz kate cinte monyet.. hahha.. so biakan jerla.. satu hari nanti adela.. aku kne blajo berdikari dan belajar hidup allein nie.. tu jer... lain aku pun tak tau.. odahle tu mad payed ooiii.. satu hari akan timbul perubahan besar dalam hidup aku nie... yg merobah jiwe aku nie.. thingking skill aku dah berubah secubit.. yg lain?? banyak lagi bende yg aku kne blajo dalam idop nie ropenyer... nanti kalo aku dah belajo karang barula aku pandai skit.. toltak?? campur skit ngan kedewasaan nanti barula jadi lelaki sebenar... lelaki ini yg selalu mencintamuu.... yes beskal aku.. yes...

Kommentare:

Atiqa Saleh hat gesagt…

wow.sume da nek beskal;p

farah diaz hat gesagt…

kmi rempit!

myself

myself