Montag, 20. April 2009

SEHARI BERSAME FRAU SNELL





nila aku yg cepat bosan ngan hidupo.. malas tahap sial nak taip nie.. so arini aku pun adela mitmachtag ngan deutsche.. ngan makcik tue jer.. name makcik tu cnell.. sebot btol btol snell, bukan snail or schnell. tapi dye jalan memg laju.. respek.. pagi tu kol 8 makcik tu dah tunggu aku dah depan goethe.. aku cam biase jerla.. sebb kat bremen dah ade familie lame tu yg lebih kurg jer.. tapi yg istimewenye dye ader anjing.. namenye frieder, weiblich--.. besar siall.. respek..

so aku pon früchtuck la kat umah dye.. dye dah kawin.. anak 3.. suaminye dah matii.. pas mkan tu aku lemak ruang tamunye.. ade tv.. dyenye garten kat balkon tu cantik.. tetibe aku menjadi pencinta alam sekitar.. berape banyak gambo aku amik ngan bung tu.. canteekk.. hatini kami pergi ke kubur sebb mak cik snell nak tanam pokok kat kubur somi dyer.. tapi dye tade kete.. so kwan dye bawak.. frieder tu pila nyendeng kat aku... korg tau.. kat simpang jalan jer anjing tu aotomatik duduk.. giler respek.. anjing tu pon dtg kat aku gongghong apetah.. dye ajak aku main tu.. aku amik bende tu aku buang. dye kejar yedd!!! takut aku.. menyalak kuat kuat plak kan.. so aku ckp aus jer dye lepasla bola tu.. korg nak tau satu umah tu ngan org kat umah tu sume ader anjing..

so kami kua.. ade anjing makcik sebelah tu lagilala menyalak kuat.. sekali dye lompat lompatkan.. aduh suarr aku.. melompat lompat cam nak diromenye pehe aku.. aiya.. tapi dye begeistert sebb ade org dtg.. so aku pon gila kat weende strasse besame makcik tu.. ngan frau snell.. makcik tu pon dah tade suami.. dye ade schielkröter jer.. makciktu citer kat aku.. kure kure dlu mati time winter.. sebb kure kure tu dye dongak terlebih sekali keras.. pastu mati.. dasyat siall.. sampai kat kubur tu,, cantikk.. sekali ade 3 kubur cam kubur typisch melayu.. dye cakap huduh gilerla.. cam tak tersusunla.. aku pon tolongh faru snell cabut rumput.. pastu aku biakan frau snell bersenrian sekejap.. aku pi cari kubur org lain yg cantekk.. uii bunge dye.. cantekk btoll.. nak ku cium jer.. pastu nak balik aku siram kubur dye skit.. ade kubur ngan kayu salib.. kubur budak baru mati.. atas tande salib tu ade batu.. tu tande org yahudi yg taruk untukn peringatan..




so kerete dipecot laju makcik rockerst,, pastu dye tunjuk masjid katner.. makcik snell tau memcm pasal i
slam.. respek.! pastu kan dye masakla nasi ngan ikan filet ape tah.. ngan tomato apetah.. sedap. aku lapor plak tu kan.. haa elokla. aku mkan 3 kali yedd!!! malu btoll. pastu n nganto cam haram.. pastu aku rehat kjap tgk tv.. lame tak tgk tv.. pastu makcik snell bwak freider gi hutan.. aku pon follow. tiap ari dye gi 1 jam kat hutan.. perghh tak macm hutan.. nothin to scared.. dekat jer plak tuu.. so aku pin exercised gakla.. patutla makciktu fit jer.. respek.. balik tu jumpela snail (apetah bahase melayu) nacktschnecke.... bogel hahha lawak toll.. pastu lalu kat goethe... aku brenti jap.. sekali mak cik snell soh aku main golf kat depan tuu.. bes gakk.. power gak aku.. nanti bebile leh ajak bebudak nie.. kan kan? aku dapat rabat 80sen jer.. atas name makcik tuu.. sepatutnye 2 inggit.. sekejap je aku tamatkan sume tu.. pastu kami balik umah minum tea kat balkon.. haa panas sedapnye.. pastu aku tolong makcik balut hadiah tok kawanye.. ngan dye pi bersihkan bunge kat balkon










pastu aku tolong taruk bunge tu balik kat anhäanger dye,, cantekk bu8ng,,, pastu aku siramla... aku nak semayg.. sib bik makcik paham betol org islam.. best gler.. aku korek tanah pi samak tangan aku.. tetibe anjing tu kejor aku bawak bola ajak aku main kot.. siap balut hadiah tu kami gi rewe,, sebb n ak anta bungkusan tu kat rewe,, boleh ker? pelik aku... tapi boleh siall.. aku pon bli minyak ngan garam tok ganti yg kne copek kat dapor.. balik tu mack cik snell gi masak lagi tok aku.. aku pi turunkan ostereii dye kat pokok.. canteekk.. ha.. inzwischen tu aku gk pokemon.. jingelipuff tula.. hehe kendos siall.. than makan.. adela pelam skit,, aku dah letih dah.. than aku berundurla dyu dari umah makcik snell.. pengalaman tu bolehla... skit ker banyak,, tapi tentang kubur, tentag deutsche tu aku dapat paham lebih skitla.. nanti besar leh jadi penggali kubur.. cinte sipenggali kubur.. hahahah haram nye yed... pastu balik ngat nak main badminton kan.. tapi.. löepak jela,, dah kol 7.30 waktu tu..

malam nak tdo awal.. tapi panas toll.. aku bukak sume skali pon panss ggak.. pastu aku basuh baju ngan mesin,, mandii,, layan cik tongek skjap.. okla.. aku nak tdo dlula..

Kommentare:

farah diaz hat gesagt…

byk error...mrkh 7/10...ok.

fakhruru hat gesagt…

byk slah eja
tolak lgi 1
6/10.. :-)

myself

myself