Montag, 9. März 2009

Cinta hatiku.. amin..



nie lah cinte aku.. yang bakal aku beli satu hari nanti... naper nie?? tak tzm ker rxz ker???aku tak mau dilabel sbgai mat rempit.. aku nak layan idop bujang nie kau kau pnyer.. hahah... bujang tapi tak jahat sgt.. amacm?? kawan aku penah kutuk aku sbb aku mesti lawak tgk aku mtor nie.. memule nye impression.. pergghhh ensem.. sekali bukak helmet... laaa.. payed-... heheh kene tol aku ... cukup kner main... kalo ade nie.. leh aku um ngan ru.. bawak ruu... jgn bwak awek... mak tak kasii.. nanti dah kawin baru bli keter..nak kate tade lesen sume lesen aku dah ader.. tapi tak taula.. hati aku minat tol kat mototr... aku alhamdulillah tak pnah wat jatuh lagila.. clu time form 2 jatuh mototr.. beparut sampai sekrg... wajktu tu.. kawan aku tetibibe nak bawak mtor plak.. aku cam tak yakinla... sekali tzime kona jeh jatuh aku... pastu ade org kat kedai tu gelak plak.. siaaalll.. takpela... aku tak nak mati kat jalan rayeee... bapak aku tak kasi.. harap2 nyer takla... tapikan.. keter ape aku nak beli?? korg kasi idea skit... aku pun tade idea.. aku nk beli kete yg comel 2 badan aku cam gajah kat thailand.. bapak aku kutok nyer nanti... takpe tu jauh lagi.. sekarg kne pikir mase depan dlu... jom...

2 Kommentare:

farah hairuddin hat gesagt…

bli kereta sorong la..mesti tade org gelak yed...hehe..

Fakhruru hat gesagt…

btoi tue yed
jgn bwk awekz, bwk jer ru
ru pon best gk.. haha!!
insyaALLAH ru doakn agr impian yed tcpai

myself

myself