Sonntag, 29. März 2009

no titlee

yedd.... yed dah matang ke blom?? whats da meaning of mature? shitt.. aku pun tak tau nak cakp ape kat dri aku nie.. nak menjadi dewase memgla sgt susahh.. ape yg aku leh maksudkan dgn matang, even aku pun tak tau ape bende tu.. ehrlich zu sagen aku nie mmg lambat matang, biala.. aku pun tak tau bile nak jadi mtang.. aku takut aku bile jadi matang kang aku jadi poyoo, maybe matang dari segi pemikiran, tu yang aku cube bine tu, setiap kad ucapan yg kawan aku bagi tu sgt memberi kesan mendalam kat hati perut aku nie,

somethime tak leh pcaye gak ape yg ditulis tu tuk aku.. setiap maksud tu memberi kesan yg sgt mendalam kat diri aku, pening pale aku pikir malam tadi.. hhaaaaa amik ko, hari nie hari ahad.. aku sgt rindukan cahaye matahari cam semalam. tah brape lame la semlam aku lepak kat air pancut kat marienplatz sensorg... aku nak post barang tapi pikir üpikir balik cam rugi jer.. bia kat göttingen nantila aku post.. mane tau better.. bia alang alang post bia berat tross... aku baru jer tukar jam aku nie.. tambah lagi sejam sebb perubahan waktu eropah.. hurrmmm... sekejap tau aku nak mandii..

aduhhh dah tade mood nak taip.. bubyeee

Keine Kommentare:

myself

myself