Montag, 23. März 2009

my sweet 20 is just like jibek... i love jibekk.. hes make me cry... cool




te
ake terbang bersame rahh...... iyakhhhh













itulah salah satu lompatan terhebat aku... hohoo,. walaupun sejap berade di zurich tapi puas aku dapat melawat negare lain...
sekrg ziel aku ade skit jer.. barcelona, rom, frnakreich, belgiumm.. and then fertig.. aku kne jimat gile babeng baru aku dapat bli motor idaman aku,. kalo tak mimpila aku.. hohohoh...

insyallh kalo masuk perkiraan aku dapat kot.. aklo aku tak gi france lagila aku dapt bli motor aku... tapi tak blehh.. aku nak gi... sebb kat sne ade pertunjukan kapal terbang peringkat dunie.. dulu ade pesawat rusia y tah
un1997 terhempas waktru persembahan tu... pilot tu yakin sgt.. so die terbang rendah giler sampai kat penonnton.. sekali dye nak terbang balik sisitem imbangan nye tak berfungsi sebb tekanan ketinggian nye turun mendadak sgt.. hhhhoho---- soa ku knela tgkk... unbedingt...










That is a real car..



Ku nie bukan budak layan keter sgt.. bukan tade kete tapi ade,.. tapi tak suke.. lesen bukan tade.. sume ader.. tapi hati tak brape nak minat sgt.. tula prob dyer...
aku pun tk tau nape kan.. tapi mmg dah tak minat bebeno... entahleerr... masuk umor 20 niela... nanti aku tue lain la aku pikir.,,
aku plan la kan.. balik nie.. aku bli mtor... then aku leh gi um ngan aman.. mak aku tak kasi pun annti aku pujuk mak aku... puas ati woww... tercaüpai citer2 aku kalo aku dpt motror sendri... nak kumpul wit nak kawin tu nantila.. aku bukan pandai bli barg pon.. aku tau abiskan duit makna.. tapi risau gak aku balik nie kuat abiskan duit... at least aku blajo gak la skit akt snie... tok cari barang.. beli sendri.. aku nie loser siall.. nak bli barang pun tunggu abpak aku blikan.. punyela tak bduit... kne ade pandgan bapak aku.. kalio bapak aku nye pandgan aku knela trime... wir brauchen frieheit mann








nilah die keadaan nyer...
aku nye harijadi bersame ru disambut beramai ramai.. agak menyeronokan jugakla.... petg tadi aku smbut harijdi ngan tru... dye kasi aku hadiah istimewe sekali... aku sgt la sedih teramat nyer sebb gambo yg akzu tgkap beria kat ats tangge tu rosakk.. abbai tol memory card tuu... tak boleh dipercayai dah.. pasnie aku dah tak gune dah.. sakit ati aku.... yg aku nye camera pi rosak sape soh.. marah tol aku.. annatila.. aku saman sony.,.. klarang aku beli yg besorkang..- ha baru tau.. tapi aku taknaköa.. aku nak gambo aku ade sekali dalam tu.. baru best.. kalo aku beli yg beso.. pastu nak soh org tangkapkan ragu2 watpe.. tol tak?? any ways.. thanks to all my friends.... für eure mühe and everything.. i love you all dude... sorila tema aku bosan skit arini.. krang aku ade idea.. aku tulis best skit... pasal saerah ker.. ape ker.... tgkla nanti.... bubyer....



















2 Kommentare:

Fakhruru hat gesagt…

hahahaha!!
yed, taip jgn slah eja...
sush nk mbcanya...
hehehehe!!
ppe pon,enjoy

farah hairuddin hat gesagt…

baiki mutu ejaan yer...hahaha...smart tol la pic kite tu..

myself

myself