Montag, 30. März 2009

abshieds abend yg the best..



perghh,,, hari last kat münchen, perasaan ku cam haram.. tak tau naper.. best sial münchen.. jujur cakap.. sume ade. kfc ade, ape pon ade, kalo kat bremen ape pun tade, tak begerak konto aku,, hohoh. kat snie sume ade.. hari nie malam nie hari terakhir aku tulis blog kat münchen, jujur cakap aku sedih gakla,, nak tinggal kan anji ngan miyo... tu yg paling aku sedihla, gastgeber? langsung idak pun. lagi suke adela, takpe, kalo kawan kawan aku ade gastgeber yg baik pun aku dah puas ati dah, aku pun tumpang gembiree,,, gastgeber aku nie elok jadi vermieter ajer, aku balik nie kat umah nie dah ader org tunggu nak masuk blik aku dah.. i just like a rubbish to be here, tapi dye baik pon sebenarnye...taktaunak sembang ngan dye camne... menyebeabkan aku membenci deutsche, tapi anji menyebabkan aku suke bahase nie, wat kawan aku jiha ngan baz bukan aku tak suke korg nak dtg esok tapi,, aku harap korg pahamla, aku tak kesah pun bawak beg korg, serius, aku bab umah aku nie aku malu nak heboh kat kawn kawan aku pon, diorg dah tau sendri, tapi arini aku memeg puas hati cukupla.. tak sangke plan aku wat last last minit beli adiah tu menjadi rupenye.. tapi aku memg paling bengapla.. adeke aku cakap HEIDE STIEGLMEIERPALTZ bodohnye payed... malu sial ngan kebodohan sendri.. dahla tak matang kan.. pastu sensitip plak... aku dah banayak wat uji kaji kat dri aku, tahap kesensitipan aku, tahap kematangan aku, thap ape lagi. tapi bende tu aku dapat detect brape skala dye tapi aku pun tak tau nak mengawalnye.. itu la amsalahnye skrg nie.. kalo aku masuk askar mesti lain skit aku.. barula keball.. hahahah hurmm arini banyak giler wat gambo lompat, puas ati aku diwatnye.. aku pun dah tau budjet bile nak tangkap gambo dah skrg.. hebat aku nie.. tak sangker.. tzapiiii..... nanti gambo aku takde.. aku tak nakkk... tapi lagi celake ngan kemalasan sendrila, aku ngat sabtu tu nak wat essey anto kan. tah malas ker ape tah cam haram kan,.. ade je plan kat otak aku nie akn.. tula bawak prob tu kat aku nie... pastu tak jadi,,, marah toll.. pergghh aku nutzloss siall,.. malu aku ngan diri sendri nie.. essey aku takder pon.. akzu mmg bengap toll., takpela yed.. yed sabo yed.. yed mmmg malas.. pasnie yed rajin skit tauu nanti mane tau kalo ade pekse yed wat bebetol tau. yed kalah kan org yg yed nak kalah kan sgt tu.. tau.. yed bolehh... sob sob sob, yed boleh cume malas jer.. terlebih mals, malula skit kat kawna kawwan yed yg jauh terkedepan tu.... aiyaaa...


hoh letih aku..doohh, hurmm ape nak tulis lagi yer.. hat jemad mich verarsch,,, aku rase camtula gak kenkdg.. macam dipandang bodoh.. oleh somebody, maybe sebb aku slalu memperbodohkan diri sendri kot, tu mungkin gak, aku nie terlalu merendah dri sgtla, sensetip sgt, emotional sgt, hurm ape lagi.. tula yg cam haram kat aku nie... argghhh udah.... sepak ko baru tau.. ok yg penting aku dah tangkap gambo yg sgt banyak.. even camera aku rosak akn,.. dahla gune kamera ru tapi budjet cam aku nyerr.. tak tau malu toll mamt sekor nie.. ketok baru tau.. soo kesimpulanye aku sgt puas hati tgk kawan kawan aku ade famili yg baik.. lagi.. tapi aku still tak puas hati ngan diri aku nie.. it should be aku leh verbessernkan diri akula,... harap kat göttingen aku tak jadi berukk.. aminn...so sampai disini ajerla warkah aku yg berlagu pilu nie, semoge berjumpe lagi dgn crite baru dari weimar ngan göttingen nanti... bubyee....

3 Kommentare:

Fakhruru hat gesagt…

mna nama heide??
hehehehe!!!
xper yed...
kmera ru, kmera yed gk
klau yed xguna,
ntah jdi pksam jer kmera tue

farah hairuddin hat gesagt…

huhu..yed ni selalu pk negatif la..ubah ckit ye farid.fara nk farid jd org yg lg hebat di mata dunia.fara doakan itu semua ye farid..alhamdulillah kita sudah berada di Goettingen ini.syukur ye farid..

ladymiss hat gesagt…

kakak alim yg ketige.haha.ko duk tingkat atas tu tengok2 kan yah tu yed.jgn di skodengnye budak tu mandi ke ape ke.

myself

myself