Sonntag, 22. März 2009

setia saerah... iam just like jibek..

ok.. ape nak citer??
arinie ari ahad.. tetbbe je hajar wat masak masak tok aku ngan ru.. sebb sok arijadi aku... aku pnyer hati cam haram.. aku no komen daa.... bercampur campur sume nyeerrr.. mungkin lame sgt kot aku tinggal kan malysia.. entahle.. even aku tgk briter pun aku leh nangis.. sian ade baby tu dye sakit jantung belubg.. baru lahir... 1.5 cm lobang nyer.. sedih gilerla... pastu aku tgk cite saerah.. pergh lagilaa... aku tak leh tipu dirila.. ku rindu family kat malaysia... hurmm... crite saerah tu mengingatkan aku pade sorg kawan pmpn aku yg suke main kan org.. it beat cool la sebb ade pekaitan ngan idup aku gak.. patuutla aku suke giler lagu tu... sgt menyentuh üperasaan... mak saerah tu pulöak belakon cam haram.. sampai aku pon ikut nangis...

sok kan umo aku masuk 20 dah.. gilewrla... satu jela.. bile aku nak masuk fasa kawin ?? tu satu prubahan besar idup aku.. kalo aku tak silap.. aku ade 4 tahun lebih tuk study dan membujang,.. so better aku bli motoor dlu.. abg aku kate aku tak leh la nak gatal2 nak kawin awal.-... cam yg aku kate kat text aku before nie.. bunge bukan sekuntum.. kumbang bukan seekor--.. so better la aklu biakan dri aku nie camnie jer... da prob is.. aku nie suke cari masalah sendri ko tau... aku nie sebeno nye tak biase allein tapi disamping tu nak gak allein.. camne tah.. cam nak seimbang gak la... tak tau knape.. aku kne blajo allein jer skrg nie... tu yg susah tuu... kalo mak aku ade senang skit... mak aku tu paling memahami la.. kalo la aku dpt awek cam mak aku kan bagus.. baik giler penyabo giler.. aku pun kalah.. perghh aku kan suke budjet aku penyabo.. pßadahal.. perghh sensitip siall.. mengalahkan pmpn... aku pun tak tau nhgape la... nanti kalo balik malaysia aku cari kerje sampingan juru jual baraynagla... b atu aku tau kan ape rase nye kene kritik kne rejek.. tu la masalahnye ngan aku nie,.... cam keknkdg kwepale aku nie batu sgt mengalah kan batu lain... budjet macam power kan.. aku pun marah gak ngan diri aku nie,.,.. bukan korg jerr.. haram tol.. hahha ok la tdoo... bru puas layan saerah... banjir tilam aku...
samat malam...

2 Kommentare:

farah hairuddin hat gesagt…

bru tgok ke saerah??bes kn?huhu...nanges beb...sensetip bday boy ni...hehehe..alles gute zum Geburtstag la cayang...

Fakhruru hat gesagt…

jgn sdih2 n0o..
Enjoy yed nye bezday k
Du weisst, dass du nix allein bist...
Muaxxx!!

myself

myself