Samstag, 7. März 2009

hati atau perasaan?

ok.. sape leh bezekan aku ape beze hati ngan perasaan?? bagi akula.. tu sume bende yg tak tersentuh..dek jasad, tapi mudah terguris walau terkene hembusan angin..aku raselakan. hati nie unik.. perasaan lagi 2 kali unik. hehe saje jer mrepek.. ape korg rase kalo sume manusie tade perasaan?? bosan sial idup.. nape ALLAH jadikan lelaki untuk pmpn dan sebalik nyer?? entahla..
akunyer hatii sangatla rumit..cam pesamaan kimia.. aku pun kenkdg tak dpt nak selesaikan nyer.. sape leh bace isi ati aku ?? kentotla.. rumit giler.. yes.. even my face can easily been read.. but.. actually not.. but somethime yes... kenkdg aku cam frust gak.. nape aku nie ade kadar reflekt terhadap sesuatu bende dgn sgt cepat.. even aku pun tak sedar.. somethime sume org dapat bace muker akukan.. perghh.. aku bukan penipu yg bagusla.. nak tau ape rase aku sekrg?? cube bace lirik nie..

Kasih hilang tiada bicara
Setelah cintaku kau puja
rintihan rindu terus melanda
Redup cahaya oo hati lara

Bisiklah kiranya aku bersalah
Sedetik tersirat rasa
Kaucipta kasih yang ku miliki
Cintaku jujur selama ini

Carilah aku dalam hatimu
Sayang sebutlah kau rindu
Hanya…pintaku
Kasihmu kekal setia
Usah biarku ooo terus terluka
Ooo..kasih tercipta..
Ooo..carilah ku sayang

Mesra suaramu..kini berbeza
Gagal sembunyi sedih
Kenangan lalu menusuk jiwa
Manis seindah berganti pedih

Pabila bersamamu,debaran
Darah arus mengalir,cinta
Lahir selamaya
Berilah selamanya
Berilah..kucupan sayang
Biar terukir wajah..kasih tercipta..
Berilah..kucupan sayang
Biar terukir wajah..kasih tercipta

Ooo..kasih tercipta..
Kini ku mengerti
Walau berbisa
Ku rela kiranya kau bahagia


so ape korg rase?? cam, sial kan perasaan aku nie.. oklahh karang aku crite bende
lain plak.. bosan sial.. tgkla karag aku ade mase aku crite pasal kekasih idaman aku... haa tekela.. dah lame aku suke kat dyer.... ha teke jgn tak teker...

1 Kommentar:

Fakhruru hat gesagt…

kksih idaman..
rsa mcm tahu jer
hehehehe!!!
:-)

myself

myself