Dienstag, 24. März 2009

Sedia setia,,,,



Assalam.. wow.. trime kasih kerne membace blog aku cam haram nie... yuna........... sedapnye sore koo.... pkai tudung plak tuu.., memikat btol... huhu.. salam.. petg tadi kwan aku wat sushi sesame.. tah camne aku nye prangai cam haram.. aku bukan nak wat camtu.. tapi tak tau nape jadi cam haram plak... before tu aku pi ym ngan abg aku, ok jer.. pastu cam haram aku jadi.. cam bebudak sial aku nie.. marah tol kat dri sendri... nie baru balik dari tgk orchestra jepun. sedap too... banyak tol org jepun kat stu,..

soo ape topik kiter nak bincg kan arini?? hurmm.. aku pun dah abis idea dahhh...
takpe kite tukar kaler dluu..
.
pas balik orchestra tu.. aku pun pi tangkap gambo sendorg ngan patung.. pastu rase cam akula paling ensem kat munich nie.. hahaha.. ade ker rah cakap aku nye baju beso??? lojik tak?? heheh bange aku.. dah kurus latuuu
pewit... nape aku semenjak 2 menjak nie moody?? kat spende tade plak cecair merah.. hak hak hak... tapi tah pehal tah... perubahan hormon testosteron dalam badan kot.. tah ape tah jadi sebb tuu... tula pasal.. hormon tak stabill... ade org tu dye penah ckp.. masuk umor hujung 20 an nanti baru stabill, more better biler dah kawin nantii.. hohoho.. kahwin lagi.. dah jagn ckp.. tak abios abis... kusepak bru tau.. gatal tol... nak sjak tak??
ke nak lagu??kerr... aaku wat sajak la.. tu paling aku suker... taqkdela suke.. tade kebolehan lain sebeno nyer... haa kali nie pasal aper plak..

KERNA CINTAMU SAERAH (AKU JIBEK)

relaku menunggu mu,seribu tahun lama, lagii,
12 tahun genap ku tunggu kaukembali lagi
bukan kerna diri cacat ini tapi untuk cintamu in
tak pernah terjenak bwatku tuk menceraimu,
tiap hening embun jumaat aku menanti,
dirimu dgn tapi kesukaan mu,

ku tahu suatu hari nanti kau kn tiba, tibe samula,
kau ego saerah ku syg, kenape?
ku yg benagap nie yg selalu salah, benji memg bodoh tappi benji tak giler,

satu hening subuh kuterbangkit,
ku mencarimu eira,, kau dimaner?
kutojang kuat basikal capuk ku mencarimu,
wwoooooiiii!!!!!! kkeee kkkkooooo buuuuuuuaaaaa aaa aaat aaaaeeeeeeppeee tuuuu??
ku teriak di persimpangan jalan,
ku lihatr eira bermanjaan bersama jantan lain!! makin erat dipeluk nya lelaki itu, hatiku lzuluh melihat telatahnye itu..

kutangisi perjalanan pulang kerumah dgn linangan cinta sejati,
ku tahu kucacat, ku gemok, ku hitam,
mulutku senget, hidungku besar.. ehhh mcm betolQ!!!
kau sempurna.,, aku ni bagaikan raksaksa jadian yg cintakan mknanku sendri,

jiii.. jiiii.. beekkkkk nk kaa.. kaaa.. kawin dgn eira..!!!!
saerah benci padaku.. aku sedar...
tutur hati nye berkate...
aku tak nak awin ngan ko, ko cacat... tuii...111!!

dasar jantan!!!

3 Kommentare:

Fakhruru hat gesagt…

yeddd!!!
bhsa apa yg kmu guna nieee??
hikhikhik!!

farah hairuddin hat gesagt…

bongek la sajak ni yed...

Fakhruru hat gesagt…

hahahaha!!!

myself

myself